Szar.

 2009.07.23. 16:47

Ennél beszédesebb címet nem tudtam adni.

Mi más lenne a nyár,ha nem szar,amikor azzal töltöm a mindennapjaimat,hogy próbálok meggyógyulni,a maradék időben pedig vizsgálatokra járok.

A mai nap is ilyen volt. A 40fok,a lenőtt hajam (holnap korrigálok) és az ömlő izzadság ellenére egész jókedvűen indultam el. Fél óra múlva nem voltam már ilyen jókedvű.

-Magának műtötték az orrsövényét?

-Igen,tavaly.

-Hol?

-Szent Imre.

-Érdekes. Erősen ferde balra. Kap maga egyáltalán levegőt?

-Egyre kevésbé.

-Nem akarok ítélkezni más munkája felett, de szerintem újra meg kellene műteni. Írok egy beutalót. Még a nyáron jobb elintézni,gondolom tanul.

-Meg dolgozom.

-Akkor meg pláne.

Szóval remélem a Sziget utánra sikerül időpontot szerezni,és utána szabad légutakkal vethetem bele magam a következő félév fáradalmaiba. Persze addig lélekben felkészítem magam,mert nem kellemes 3 napig 2 tamponnal az orrban,se aludni se enni se inni se beszélni,a fej szétesik,a szem könnyezik.És hát k*rvára fáj. Igazából ha van ennél rosszabb és kellemetlenebb dolog,akkor szóljon valaki,nehezen tudom elképzelni.

De annyira nem rázott meg a dolog,túl kell esni rajta,már úgyis tudom milyen,semmi újdonság nem vár. Az altatás meg amúgyis móka.

 

Egyébként ha már nyár...Olyan semmilyen..Külföldi nyaralás anyagi okokból nincs,de jövőre Görögország,ez vigasztal. A suli olyan mint eddig,a 4,0-t sohasem fogom megütni,bele is dögölhetek. Dehát peches vagyok,tudjuk jól. Erre az átlagra is büszke vagyok,senkinek nincs joga azt mondani,hogy nem hoztam ki magamból a maximumot. Belegondolva ha munka helyett lógatnám a lábamat nyilván az átlagom is jobb lenne,de a fizetésemmel egyenlő ösztöndíjat az életben nem kapnék,ergo jó ez így. Amúgyis a munkára én nem úgy gondolok,hogy nemár,egy újabb kicseszett nap,hanem ellenkezőleg. Hiányzik. Főleg az emberek. De az is,hogy nyugodtan meg tudom enni az ebédem,anélkül,hogy valaki megkínálna egy kis hússal.:))

Tehát szeptembertől nem változik semmi. Ugyanannyi ruhát fogok venni mint eddig,ugyanannyit fogok tanulni,ha nem többet,ugyanennyi barátom lesz,ha nem kevesebb és maradok szingli. Asszem. Bár egy ideje tökre élvezem,és nem is tudom,ha az élet felkínálna egy lehetőséget,igent mondanék-e.

Túl kényelmes most minden.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr61263311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.08.10. 19:59:43

Remélem lassan túl leszel rajta.

Közhely vagy sem, de igaz a mondás, hogy mindig az fáj a legjobban, amilyen fájdalommal éppen küszködünk. Én "fogpreparáláson" estem túl a nyáron és hát hmmmm...a pénztárcát sem kímélte...

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2009.08.11. 12:32:55

@janettaylor:
Köszönöm,énis reménykedem mert hát az hal meg utoljára..

Ó a fogászat,az is vár rám is,bár nekem ingyen lesz,de el tudom képzelni mennyi pénzt daloltak ki a tárcádból..:S

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.08.11. 21:31:03

@Kremyyy: még jó, hogy viszonylag sok ment az egészségpénztári kártyámról, de el kell áruljam így is majdnem 40 rongyot pluszba ráfizettem... :-O
süti beállítások módosítása