No added sugar!

 2010.05.11. 21:27

 Nos,már régóta tudom,csak most jött el az ideje beismerni. Ugyebár van az,hogy kireped az ember szája széle. Nos,alapból a hidegre gyanakszunk,de most nincs hideg. A helyzet az,hogy valszeg B-vitamin (főleg B1) hiányom van és a szervezetmnek túl sok a cukor. Ami nem csoda. Asszem az étkezési zavarból való kimászás után lettem édességfüggő,mondván,hogyha zabálni már nem tudok,legalább hadd érezzem jól magam. Ez cirka 4 éve volt. Azóta annyi édességet megettem már,mint más 10 év alatt,és most szembesülök vele,hogy bizony vannak következményei...

Szóval ma reggel úgy keltem fel,hogy ideje szembenézni a problémával mintsem kerülgetni azt. Úgy nyitottam ki a hűtőt,hogy ott figyelt 2 isteni Pöttyös Guru,amit normál esetben azonnal befaltam volna,most viszont hozzá sem nyúltam,ettem helyette almát.

A gond ezzel az,hogy a környezetem egyáltalán nem támogat. Nem értik meg,hogy nem azért csinálom,mert kövér vagyok(habár hájas igen,a kilóimhoz viszonyítva..) ,hanem azért,mert a bőrproblémákon kívül egyre több olyan jel mutat arra,hogyha most nem fejezem ezt be,akkor késő lesz. Szóval sajnos egyedül kell ezt végigcsinálnom,de azt hiszem menni fog. Csak mondogatnom kell magamnak,hogy magamért teszem,mivel ebben a testben fogom leélni az elkövetkezendő X évet,és nem szeretnék cukorszirupban ázni.

Végre meg is gyógyultam így mozogni is újra tudok. Jól esik az a heti 3-4x fél óra,mintha újjászületnék. És igenis lehet rá időt szakítani. Arra is lehet,hogy sétáljunk 5 perccel többet és fizessünk a joghurtért,müliszeletért és ásványvízért kemény 450 forintot. Meg lehet csinálni,csak akarni kell. Támogatás nélkül nagyon nehéz,mert nagy a kísértés ha mindenki a pofámba tolja a süteményeket meg a csokit,de megfogadtam,hogy többet fogom használni a nem szót.

Kívánjon hozzá mindenki sok sikert,én igyekszem kitartani,pedig az elvonási tünetek elkezdődtek,és általában az első 3-4 nap a legrosszabb...:S De nyugi,a Pöttyös Guru marad a helyén..;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr981993562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endordelfin 2010.05.13. 14:09:02

Csokiról való leszokáshoz legnagyobb segítség a házi keksz. :)

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.05.13. 19:29:51

@Endordelfin: Nekem midnenféle habosbabos édességgel gondom volt igazából. A szénhidrátot más formában nem szerettem soha,rizs,tészta,ilyesmi,kenyeret pl nem is eszek,a kekszet meg nem szeretem.
Most barátkozom a barna rizzsel meg az abonettel is megerősítettem a barátságom.
Ha édességet kívánok akkor meg megeszek egy nagy tál gyümölcsöt.:)
A legnagyobb segítség amúgy az akaraterő:)
süti beállítások módosítása