Untitled

 2009.10.10. 23:37

Nekilendültem,hogy ,normál' bejegyzést írok,de elkezdett fájni a hasam,szal akkor keressünk valami gyógyszert,aztán folytassuk. De igazából szomjas is vagyok meg hideg is van,akkor már legyen tea. Ha tea is van,akkor a vacsora sem árt. Így lett a normál bejegyzésből marhaság,azt meg nem adom közre..:)

Meg igazából hiába aludtam délután,még mindig elég pocsékul érzem magam,a láz meg a fejfájás csak hab a tortán. Dehát nem én kértem,hogy nőnek szülessek,és ha tudtam volna,hogy ezzel jár akkor bizony időben intézkedek.

Meg az idő sem éppen nekem való,felfordul a gyomrom ha kinézek az ablakon az esős ködös akármibe,és ha belegondolok,hogy jövő hétre már havat ígérnek..: (

És mivel lejött az új How i met your mother rész így befejezem az olyan dolgokról írást,amik senkit sem érdekelnek.

Zene mára is van,annak örömére,hogy végre megszereztem az egész koncertfelvételt,és megnézhetem reggelire meg vacsorára.

Tehát:

Miért ez a szám?Nem,nem azért mert csak ez van fent,habár kézenfekvő megoldás lenne. Azért mert kemény 9 sor az egész,sőt még ugye címe sincs,és mégis annyi mindent kifejez,amit mások több száz oldalban sem tudnak megfogalmazni. Szóval ezért.

Ja és most és itt megfogadom,hogy holnap tényleg tanulok.Persze.

 

U.i.: A kommentekkel volt valami,eltűnt azt hiszem 2,nem szándékosan töröltem őket,félreértések elkerülése végett.

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr291441573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása