hm.

 2010.04.13. 10:07

Először blogolok suliból.Előadásról.Úgysincs jobb dolgom. Az eső meg még mindig esik. Tegnap reggel óta. Lehet,hogy ez csak nekem probléma,de nekem nagyon.

Ha másért nem is,azért mindenképpen,mert megint beteg leszek...Legalábbis 99%. Fejfájás,szarérzés,étvágyam sincs,torokfájás,kurva életbe.

Pedig épp 2-3 napja gondoltam azt Gödörnél epres turmixot iszogatva,hogy most minden kezd rendbe jönni. Hát.Kurvára nem.

Nyilván ezen a héten kötelező itt lennem,szóbeli,szeminárium,ez meg az,úgyhogy begyógyszerezve zombiként betámolygok,ha akarok ha nem.

Mindenesetre holnap otthon maradok,hátha javulok valamit (nem fogok). De blogolni továbbra sincs kedvem,ihletem se, a nagy semmi vesz körül,azon kívül,hogy rájöttem,hogy ennyire nagyon tudok szeretni valakit. Mármint eddig is tudtam,csak azt nem,hogy ennyire.:)

Szóval szeretnék nyarat/tavaszt,meg egészséget,thx. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr151916935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása