2009.12.30. 21:00

 Ha minden napom ilyen lenne,én lennék a világ legboldogabb embere. Ez egy akkora közhely,hogy nem fér be a kétszárnyú ajtón,de tényleg így van. A hasfájást és a remekbeszabott időjárást kivéve minden megvolt ami kell,megkaptam életem legtalálóbb karácsonyi ajándékát és át is adtam egyet,a shopping rész sem hiányzott,meg persze a Nutella sem.

Holnap pedig 2009 utolsó napja,ez is eljött. Soha nem értettem,hogy az emberek miért őrülnek meg minden év utolsó hetén.- Mindent egy hét alatt akarnak behozni,először az ajándékokkal aztán a mértéktelen ivással/evéssel/droggal,ha az egész év szar volt legalább az utolsó nap legyen feledhetetlen alapon. Valahogy sohasem éreztem ezt át,évközben milliószor jobbakat lehet bulizni és még tömeg sincs mindenhol,meg rózsaszín dudát a füledbe dugó beszívott idióták a 7-es buszon. De aki ki szeretné ütni magát,csak tessék,de akkor garantált,hogy 2010 első napja csúnya lesz.Viszont megnyugtató a tény,hogy azt meg majd 2010 végén lehet helyrehozni.

Én holnap csak a szokásosat fogom csinálni- Charlie Brown,tortilla,sajtszósz. Annyi különbséggel,hogy nem egyedül. Hasznos,ha valaki ittalszik,legalább ráveszem magam,hogy ágyneműt cseréljek és kitakarítsak végre,valamint elpakoljam azt az átláthatatlan ruhahalmot ami az ágyam végén portyázik.

Előre is boldogat mindenkinek,én optimistán állok 2010-hez,mert ennél az évnél 99%,hogy nem lehet rosszabb.

Fogadalom nincs,maximum annyit megígérek magamnak,hogy nem szeretek senkit hiába (mert faszság), nem tanulok olyan vizsgára,amire tudom,hogy nem kell (mert faszság) és nem eszek minden nap Nutellát (öö..mert csak)

És kívánom,hogy minden valamirevaló polgártársamnak így nézzen ki az év utolsó napja:

 


Primal Scream - Country Girl (Official Music Video) - Watch more top selected videos about: Primal_Scream

 

Címkék: 2009 primal scream

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr591633746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása