2010.03.29. 17:52

 Hogy milyen 20nak lenni?Hát.Eddig leginkább gondterhelt. Enyhe válságba kerültem,ami az egyetemet illeti,meg úgy a jövőmet általában.Ezzel csak egy baj van,hogy nincs rá megoldás. Aztán ha már a válságnál tartunk,az anyagi helyzetem sem lehet ennél rosszabb.Azaz lehetne,ha szereznék adósságot,de azért azt csak nem. Válság part3: az egészségi állapotom.2 hét alatt kétféle influenza,a torkom meg még mindig gyulladt és vulkánként köhögi fel reggelente a váladékot,amiről nem tudom eldönteni,hogy mohazöld-e.(TBBT-poén,én jót nevettem...)

Tehát mondhatni szopás ez az év,egyvalamit kivéve,hogy még mindig,immáron 3. hónapja (nálam ez sok idő) van párkapcsolatom,sőt,nem is akármilyen,hanem jó. Úgyhogy jelenleg megpróbálom ebben örömömet lelni,azaz nem is lelni,mert ahhoz keresni kell,ebben meg szemmel láthatóan sok van. A sok szövegelés helyett legyen elég annyi,hogy e téren nem leszek negatív,és cserkészbecsületszó betartom.

Ami a többi területet illeti,háááát...Azt biztosan állíthatom,hogy 18 évesen senki nem tudja eldönteni,hol akar továbbtanulni. Utólag nagyon sajnálom,hogy érettségi után nem vártam az egyetemmel,hanem követtem a szüleim és a társadalom által elvárt és kitaposott ösvényt. Így túl hamar kerültem bele valamibe,ami eleinte érdekelt,de miután többszörösen is megszivatva,átb*szva és néha megalázva éreztem magam,az érdeklődés alábbhagyott. Viszont ez a 4. félév,és az elmúlt háromban iszonyatos mennyiségű energiám és időm benne van,így nem tudom hogyan,de összeszedem magam,lendületet veszek és ha nem is 3,9es átlaggal (ja,mert ez itt jónak számít),de befejezem amit elkezdtem. Adok magamnak még egy esélyt,tudván,hogy legkésőbb 22 éves koromra befejezem,aztán már láthatok világot.De azzal 100%-osan tisztában vagyok,hogyha 5 évvel idősebb lennék akkor úgy hagynám ott az Eltét mint a sicc. Sajnos vannak bizonyos karok,szakok ezen az egyetemen,amiket már tényleg csak az Elte brand tart fenn,egyébként feleannyit sem érnek,mint más egyetemeken ugyanezek a szakok. Ja,de,előbb fognak felvenni egy munkahelyre Eltés diplomával,mint mondjuk Wesleyssel,de ennyi. És akkor lehet mérlegelni.

De hogy ne csak panaszkodjak,igyekszem valmi jót is írni,ami jelen esetben az  szerény tény,hogy már tudok az erkélyen ülve netezni(méghogy a kockák nem töltenek időt a friss levegőn). Igaz,pléden ülve és kardigánban,de tudok.Meg csiripelnek a madarak meg minden szar,szóval tavasz van.

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr631878469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása