2010.05.21. 20:53

 Ez végre egy jó nap volt,egészen hihetetlen. Kicsit kikászálódtam a stressz meg a depresszió okozta zűrből,ami a vizsgaidőszak idején mindig elhatalmasodik rajtam, jó jegyek ide vagy oda,azokért tenni is kell.

Szóval befestettem végre a hajam meg megszabadultam 3 centitől,habár nem látszik. És örülök neki. Meg van új ruhám is,holnap villoghatok benne a Mori kettőbe',mert hát ugye ez annyira az én stílusom:D

Most asszem segítségül is hívom a Google-t,hogy segítsen valami helyet találni,ahol elfogadható áron kapható rumoskóla és nincs táncparkett. Nem,nem unom a Szimplakertet,de kell a változatosság. Meg igazából az utóbbi év összes barátsága,kapcsolata ott kezdődött és ért véget,úgyhogy néha már attól is tele van a fejem,hogy csak belépek oda.

Szóval kocsmakereso.hu,aztán rábízom a véletlenre,nem mintha létezne olyan...:)

 

u.i.: a diéta remekül halad,kilókban,látványban,belülről,mindehogy fasza,szóval küldje mindenki továbbra is a pozitív energiákat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr732021624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása