Saturateday

 2009.11.28. 19:53

Hányingerem volt.Kurvára.És mivel nem a kedvenc elfoglaltságom a hányás (tudom,senkinek sem,de nekem ugye különösen nem....), így úgy döntöttem,egy szál trikóban és alsóneműben kimegyek az erkélyre szívni egy kis friss levegőt. Ebből az lett,hogy közel 20 percig sikerült a korlátnak dőlve,a messzi fényeket bámulva elgondolkodnom. Amikor leesett a párkányról valami,akkor jöttem rá,hogy meg fogok fagyni és vacognak a fogaim. Ha nem veszem észre a koccanást a kövön,akkor még mindig ott állok.

Úgy egyébként köszönöm,jól vagyok,tegnap voltam varrónőnél,és fél óráig vázoltam neki,mit kell csinálni a pánttal. Aranyos volt. A vállamig ért. A néni. Ritka a segítőkész ember manapság,az eladók/boltosok fele a picsába kíván már akkor,amikor belépsz. Szóval végre meg lesznek varrva az imádott ruháim,és várhatok nyárig,hogy felvehessem őket. Dehát valamit valamiért.

Suli.Az is van.Vizsgák is meg gyomorgörcs. Igazából 1 óra alatt megtanulnám az anyagot,ha nem állnék fel 10percenként valamilyen ürüggyel. Mert hát csodás agyam van nekem ilyen fasza fényképezős memóriával,tehát elolvasom az oldalt aztán megjelenítem a fejemben és visszaolvasom. Nemhiába ritkán bukok meg bármiből is. Ha igazán tanulok,akkor meg esélyes a jobb jegy,dehát ennyi tárggyal az csoda,ha nem csúszok félévet. De ne szidjuk a rendszert,azaz ma ne. Szóval hétfőn ZH,és hogy ne unatkozzak utána sem,szerdán is lesz egy. Közte meg orvos. Ami jó lesz. Csak ülnöm kell és elmondanom,hogy mi miatt szorongok és hol szokott fájni a mellkasom. Ha szerencsém van,valami remek antidepresszánst is kapok. A felét eladom,ha januárig nem találok munkát. A másik fele meg itthon marad,just for fun.

Komolyra fordítva a szót (miket beszélek,igazából eddigis komoly volt minden egyes karakter) mozgalmas hetem lesz. Akit szeretnék látni,azt nem látom,szokás szerint. Ami nincs jól. Nagyon nincs. Meg úgy egyáltalán nem tudok rendet rakni magamban és a másokkal való viszonyomban sem. Mindig csak várok,hogy biztos jobb lesz. Aztán ki tudja. Csodák nincsenek. Magamban tudok csodát tenni,másokban azonban nem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr111559373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása