2010.05.31. 22:19

 Élek még,nyugi. Csak mocskosul szarul vagyok,ami azt illeti. 5 napja próbálok 20 tételt bemagolni,és várom a további 20 B-tételt,amire lesz egy napom. Most erre azt mondhatná más,hogy naés? De ez nálam nem ilyen. Semmi nem képes akkora stresszt kiváltani nálam,mint egy szóbeli,ami ráadásul szívás is. Emellett rengeteg a tanulnivaló,évszámok,statisztikai adatok,fogalmak áá ne. 

5 napja nem voltam még az udvaron sem,a levegővel egyedül a teraszon érintkeztem,amíg sütött a nap. 5 napja nem láttam a barátomat,a nem létező barátaimat és nem ettem normális kaját. Mindezt azért,hogy megfeleljek egy olyan vizsgán,ahol kvázi így sincs esélyem. Dehát. Mit lehet tenni vagy mondani. Ez van.

A blog meg alapból szünetel,mivel mostanában kaptam pár nem éppen jóindulatú megjegyzést,és ha tényeg nem kíváncsi rám senki,akkor ennyi volt. Energiát sem érzek magamban az íráshoz,mert nincs motiváció. Inkább írok olyan oldalakra,amikről tudom,hogy olvassák őket,és nem érdektelenül bezárják.

Mindenkinek sikeres éretségit,vizsgaidőszakot,jó nyarat és hallgassatok zenét élőben,mert ,,a zene az marha jó".

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr562046323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása