update

 2009.12.06. 22:07

Reggel 9 óta sorozatot nézek és csokit eszek.

Mindezt úgy,hogy nem vagyok depressziós. Durva. Ja és nem vasaltam ki a hajam a frufrumat kivéve és megfogadtam,hogy holnap így megyek ki az utcára. Jó dolog kísérleteket végezni önmagamon. Btw holnapi program:

-telefon megvétele és anyu rábeszélése,hogy ne vegye el karácsonyig

-könyvtárból pszicho könyv kivétel (1. hogyan kezeljük a szorongással járó helyzeteket 2. cerebrális színvakság, mindkettő azért,mert 1 hónapja, mióta nincs mp3 lejátszóm továbbá magam is ,,beteg'' vagyok (utálom ezt a szót,mert senki nem tudja mi/ki a ,,normális"),a hobbim a pszichológia/pszichiátria polcról való kölcsönzés)

-gyurma megvétel

-gyűrű,kitűző alkatrész megvétel

-fogászati röntgen

-fogtömés

 

Na ezt csináljátok utánam. 

Amúgy hetek óta nem voltam ilyen jó hangulatban,és jövő hétvégére igencsak be kéne iktatni egy reggelig tartó városátmászkálást. Akinek szól,az tudja,hogy pénteken kénytelen lesz ráérni. Pont. 

Címkék: hétfő pszichológia fog könyvtár ugyanmár

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr771579059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása