2009.12.23. 19:35

 

Egy baj van ezzel a héttel,hogy túl szép,hogy igaz legyen.

Bár a nagy megpróbáltatás csak az elkövetkezendő 3 napban ígérkezik,elviselni az elviselhetetlent,azaz a rokonokat,akikből szerencsére nincs sok. (ajándékok tekintetében sajnos.)

Másik szomorú hír,hogy most meg anyám beteg és 99,99%,hogy elkaptam,tehát ismét beteg leszek,mert miért is ne,hát az olyan móka.

Amúgy fura ez a nap,mármint ami magamat illeti,dühös is vagyok meg nem is,csalódott is meg nem is,érdekel is meg nem is. Mint abban az idióta mesében,hogy hozott is meg nem is. Mint a fake mogyorókrémek,amik Nutellák is meg nem is. Habár még mindig jobb felemás érzéseket produkálni mint teljesen negatívakat,ebben egyetértek magammal. Meg úgy minden másban is,az elmúlt öö kb 2 hétben 180fokos fordulatot vettem,mindennel kapcsolatban megváltozott a hozzáállásom meg én magam is,és régen nem voltam ennyire rendben összességében. Ha még munkám is lenne akkor mindennel elégedett lennék. Végre egyedül vagyok,azt csinálok amit akarok,nem függök senkitől és végre nem kell megfelelni sem senkinek,ami már hiányzott. Meg őszintén szólva nem is akarok megfelelni,elég volt az utóbbi időben abból,hogy egész nap azon stresszeljek,hogy most másnak mi a jó. Leszarom. Ha így nem vagyok jó,ne legyek sehogysem.

Most pedig Weeds 4. évad,zöld tea és felkészülés a  holnaptól kezdődő diétázásra. Igen,mert én nem szeretem a karácsonyi kajákat,így könnyű..;)

 

Ápdét: megvan az új kedvenc számom a Weedsnek köszönhetően. (mesterien tudok 1-2 soros szöveggel megtalálni számokat a Google asszisztálásával..)

 


Old lies and fireflies
Carve angels on your eyes
And all is undone
You whisper prayers into the dark
Up to a god in whom you've never believed

A bejegyzés trackback címe:

https://kremy.blog.hu/api/trackback/id/tr961618825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása